Батько йде одразу після Бога

 

Тато - це не той, хто просто подарував життя. Тато - той, хто навчив правильно жити. Дякую тобі, рідний, за те, що ти завжди зі мною поруч. Ти моя опора і підтримка, і немає нічого надійнішого, ніж твоє міцне чоловіче плече. Я бажаю тобі тільки здоров'я і мільйони років життя. Я хочу, щоб ти завжди був поруч і в скрутну хвилину зміг дати слушну пораду. Будь завжди щасливий, мій коханий і найкращий тато!

Цього року День батька особливий, адже більшість наших батьків нині зі зброєю в руках захищають Україну від ворожої навали

Тільки спільними зусиллями українці зможуть побороти ворога і вийти з кризи. Особливої підтримки потребують діти, чиї батьки нині захищають нашу землю від російської навали. Я бажаю кожному батькові, який нині відстоює наші міста, обороняє нашу країну − тепла навіть у найхолодніші ночі, затишку, якщо навіть не в найкращих умовах. Нехай наша віра у вас завжди додає вам сили. А ми − мріємо знову побачити вдома свого справжнього тата-термінатора, тата-супергероя, тата-воїна».

Бібліотекар провела для молодших користувачів літературна  година «Батькой йде  одразу після  Бога»(до Всенародного  дня  батька).





Коментарі