Народ мій є, народ мій завжди буде, ніхто не переможе мій народ


Українська Революція Гідності, боротьба за волю і справедливість проти свавілля владного режиму сколихнула в українського народу високі почуття патріотизму. Безпосередніми учасниками Майдану були й поети, які додали до бурхливого революційного часу своє творче осмислення. На цій прекрасній поезії, яка піднімає волелюбний дух виховуватиметься тисячі нових українських патріотів.
30 листопада у нашій бібліотеці ми провели годину поезії "Народ мій є, народ мій завжди буде, ніхто не переможе мій народ", присвячену тим подіям, що відбувалися тоді впродовж трьох холодних зимових місяців у центрі столиці. Ми розповіли присутнім про поетів , про майданну лірику, показували відео. Навіть три роки по тому неможливо спокійно переглядати ті відзняті кадри: мирні протести, побиття, стрілянину, смерті, Небесну Сотню. Створили, також, книжково-ілюстративну виставку "Україна - територія гідності і свободи". 

Коментарі